23.02.2022         Сніданок: капуста тушкована, курка по-італійські, каша ячна, хліб цільнозерновий, чай, банан Обід: борщ український, паличка куряча, макаронні вироби, хліб цільнозерновий, компот з сухофруктів, апельсин Підвечірок:  запіканка рисово-сирна зі сметаною, сік фруктовий   22.02.2022      Сніданок: каша рисова з родзинками, компот з сухофруктів, апельсин Обід: суп гречаний, буряк тушкований в сметані, тюфтельки з курячим м`ясом,  пюре з гороху, компот з свіжих фруктів, хліб цільнозерновий Підвечірок:    капуста смажена в яйці, котлета з філе курки, картопляне пюре, хліб цільнозерновий, молоко кип`ячене

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Пропонуємо Вам поради “Як зайняти дитину в обмеженому просторі”
1. МАЛЮВАННЯ (якщо є можливість);
2. СЛОВЕСНІ ІГРИ (для дітей старшого та середнього дошкільного віку):
*Асоціації
Перший учасник називає будь-яке слово, другий говорить слово-асоціацію і т.д. В кінці виходить дуже цікавий асоціативний ряд. Наприклад: риба-рибалка-озеро-вода-лід і.т.д
*Слова
Правила такі ж, що й для знайомої гри в міста. Нове слово починається на букву, якою закінчується попереднє слово. Наприклад, яблуко — острів — вода.
Ця гра буде особливо корисною для діток, які тільки почали вивчати букви і звуки.
* Що поміститься в банку?
Це — ускладнений варіант гри «Слова». Потрібно називати слова за тієї ж умови, що і в звичайній грі, але враховувати «місткість» банки. Наприклад, слово «острів» вже не підходить, бо в банку не поміститься.
* “Вгадай, хто ти”
Питання — відповідь
Один учасник гри вгадує, хто він, ставлячи всім питання, які вимагають відповіді «так» або «ні». Слово для загадки можна написати, приклеїти за допомогою липкого листочка на лоб того, хто вгадує, або просто усно домовитися * “Вгадай-но!”
Потрібно загадати предмет, який знаходиться в полі зору дітей. Правила ті ж, що й для гри вище. Учасники ставлять питання про характеристики предмета, на які можна відповісти тільки «так» або «ні».
3.ІГРИ НА АРКУШІ ПАПЕРУ Домальовки
Для гри потрібні два олівці різних кольорів та аркуш паперу. Один із гравців малює лінію своїм олівцем, а інший перетворює цю лінію на щось своє. Аркуш в процесі гри можна перевертати. Можна домальовувати будь-яку карлючку до кумедного створіння, додаючи руки, ноги та очі.
А можна спробувати розгледіти, на що схожа ця лінія, і додати відсутні деталі.
«Може, це дзьоб птаха або хобот слона? А он та штука — кузов машини?»
Перегони
На аркуші в клітинку ви довільно малюєте трасу і виставляєте крапки на лінії старту. За кожен хід «машинка» може проїхати або стільки ж клітин, як і за попередній, або на одну більше. Завдання — пройти всю трасу і не вилетіти з поворотів. Той, хто не розрахував траєкторії і врізався у край, починає знову з одиничного руху.