18.11.2021         Сніданок: каша молочна пшоняна з вершковим маслом, хліб пшеничний,  батон з вершковим маслом, сир твердий, чай. Обід: суп з макарон. виробами з  м`ясом яловичини, мафіни з яловичини з овочами та твердим сиром, салат з квашеної капусти, картопляне пюре з вершковим маслом, хліб пшеничний, житній,  компот із сухофруктів. Полуденок:  оладки зі згущеним молоком, напій кавовий.    19.11.2021      Сніданок: плов з курячим м`ясом і вершковим маслом, консервований помідор, хліб  пшеничний, батон з маслом,  чай.  Обід: борщ буряковий к/б, рибна паличка з яйцем, пюре горохове з вершковим маслом, конс. огірок,  хліб пшеничний, житній, компот із сухофруктів. Полуденок:    пиріжок з повидлом, напій кавовий. 

Для Вас, батьки

Правила поведінки здобувачів освіти в ЗДО

Для зарахування дитини до дитячого садка необхідно пред’явити наступні документи:

— заява батьків або осіб, які їх замінюють;

— медична довідка про стан здоров’я  дитини, з проходженням усіх спеціалістів;

— медична довідка про епідеміологічне оточення;

— свідоцтво про народження (копія) ;

— довідка про щеплення;

— при наявності пільг – документи, що їх підтверджують.

Прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснюється керівником закладу протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, направлення місцевого органу управління освіти, висновку МПК.
За дитиною зберігається місце у дошкільному закладі у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній період (75 днів).
Дошкільний навчальний заклад забезпечує облік дітей дошкільного віку в закріпленій території обслуговування.

Правила для батьків дошкільного навчального закладу №8 «Усмішка»

Відвідування дитиною дошкільного закладу не звільняє сім’ю від обов’язку виховувати і розвивати її в родинному колі. (Ст. 7 п. 3 Закону України «Про дошкільну освіту»):
1. Загальні положення:
1.1. Батьки або особи, які їх замінюють (далі — батьки), є учасниками освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі (далі — дошкільний заклад) . Батьки несуть відповідальність перед суспільством і державою за розвиток, виховання і навчання дітей, за збереження їх життя, здоров’я, людської гідності.
2. Права батьків:
2.1 Батьки мають право:
— вибирати дошкільні заклади та форми отримання дошкільної освіти та виховання для дітей дошкільного віку, що не заперечує чинному законодавству;
— обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування дошкільного закладу;
— звертатись до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;
— на пільги на харчування;
— вносити пропозиції щодо покращення роботи дошкільного закладу;
— на додаткові освітні платні послуги та відмовлятись від запропонованих послуг;
— брати участь у заходах дошкільного закладу;
— брати участь у поліпшенні організації освітнього процесу та зміцненні матеріально-технічної бази дошкільного закладу.
3.Обов’зки батьків:
3.1.Батьки або особи, які їх замінюють, зобов’язані:
— сприяти здобуттю дитиною освіти у дошкільних та інших навчальних закладах або забезпечити дошкільну освіту в сім’ї відповідного до вимог Базового компоненту дошкільної освіти;
— батьки або особи, які їх замінюють, несуть відповідальність перед суспільством і державою за розвиток, виховання і навчання дітей, а також збереження їх життя, здоров’я, людської гідності;
— відвідування дитиною дошкільного навчального закладу №1 не звільняє сім’ю від обов’язку виховувати, розвивати і навчати її у родинному колі;
— забезпечувати систематичне відвідування дитиною дошкільного навчального закладу та своєчасно повідомляти дошкільний заклад про можливість відсутності або хвороби дитини;
— слідкувати за станом здоров’я дитини та вчасно повідомляти персонал дошкільного навчального закладу про зміни та стан здоров’я дитини;
— не давати, не одягати дитині зайві предмети, які можуть зашкодити життю та здоров’ю дитини;
— не приносити продукти харчування, з метою попередження харчових отруєнь, алергічних реакцій у дітей;
— приводити дитину добре вимитою, одягненою в чистий одяг (одяг повинен бути зручним, відповідати погодним та сезонним вимогам), підстриженими, з обрізаними нігтями;
— забезпечувати систематичне відвідування дитиною дошкільного закладу;
— своєчасно повідомляти дошкільний заклад про можливість відсутності або хвороби дитини;
— в разі відсутності дитини три і більше днів, приводити дитину до дошкільного навчального закладу з довідкою від дільничного лікаря з зазначенням діагнозу або причини відсутності;
— дотримуватись встановленого розпорядку закладу;
— передавати особисто дитину вихователеві, приводячи її до дошкільного закладу;
— забороняється забирати дітей з дошкільного навчального закладу батькам або особам, що їх замінюють, в нетверезому стані;
— своєчасно вносити плату за харчування дитини в дошкільному закладі у встановленому порядку;
— батьки не повинні входити до групових кімнат без потреби;
— приводячи дітей до дошкільного закладу, батьки зобов’язані передавати дитину вихователеві, ввечері — вихователі зобов’язані передати дитину батькам;
— не забирати дітей в нетверезому стані;
— дотримуватись правил дорожнього руху; бути прикладом для своїх дітей;
— своєчасно в установленому порядку вносити плату за харчування дитини в дошкільному закладі;
— відвідувати батьківські збори;
— виконувати поради-рекомендації працівників закладу щодо виховання та навчання дітей;
— бути взаємоввічливими, дотримуватись морально-етичних норм у спілкуванні;
— інші обов’язки, що не суперечать законодавству України.

Режим роботи ДНЗ №8 «Усмішка»

Дошкільний навчальний заклад №8 працює за п’ятиденним робочим тижнем,

  • З 10,5-годинним, 12-годинним перебуванням.
  • Вихідні дні: субота, неділя, святкові.
  • Щоденний графік роботи дошкільного закладу: початок роботи о 6.00, закінчення о 18.00.

 

Як правильно підготувати дитину раннього віку  до вступу в дитячий садок

 

  1. Передусiм слiд органiзувати життя дитини в сiм’ї  вiдповiдно до режиму дня, якого дотримуються в дошкiльному закладi. Цим ви значно полегшите малятi процес звикання до ясел.
    2. Добре, якщо зацiкавите дитину дитячим садком, выкличете бажання йти туди. Для цього пiд час прогулянок з дитиною покажiть  будiвлю дошкiльного закладу, iгровi майданчики, разом поспостерiгайте за грою дiтей, розкажiть про їхне життя у яслах. Не можна залякувати дитину садком, погрожувати: «Не слухатимешся – вiддам у садок.” Це викличе страх перед дошкiльним закладом, погiршить стан дитини в перiод звикання до незнайомого оточення.
    3. Дитина значно легше пристосусться до умов суспiльного виховання, якщо в сiм’ї  вона володiє елементарними навичками самостiйностi.
    Iнодi, прагнучi зекономити час, батьки поспiшають самi вдягнути, нагодувати дитину, чим стримують формування в не необхiдних умiнь. Такi дiти, звикнувши до надмiрно опiки, в дошкiльному закладi почуваються безпорадними i самотнiми. Не шкодуйте часу – малятi це дуже знадобиться.
    4. Дуже важливо навчити маля гратися. Діти, якi тривало, не вiдволiкаючись, граються iграшками, захоплюються грою i рiдко згадують про розлуку з рiдними, легше звикають до нового оточення.
    5. Одна з головних причин труднощiв перших днiв дитини в дошкiльному закладi – недостатнiй досвiд спiлкування з iншими дорослими i дiтьми. Дитина, яка спiлкусться лише з членами своєї родини, боться стороннiх, не вмiє правильно реагувати на їхнi звертання. Опинившись серед дiтей, незнайомих людей, таке маля почувається неспокiйно. Iнодi батьки самi мимоволi формують у дитини негативне ставлення до стороннiх, говорячи: “Не слухатимешся, оцей злий дядько тебе забере”.
    6. Значну увагу слiд приділяти розвитку мовлення. Це теж полегшить адаптацiю, дитина зможе висловити своє бажання, повiдомити про потребу за допомогою хоча б одного-двох слiв або вiдповiдаючи на запитання простим “так” чи “нi”, i вихователь зможе допомогти їй.
  2. Прагнiть оформити маля в дошкiльний заклад хоч за два-три тижнi до виходу матерi на роботу, щоб можна було поступово збiльшувати тривалiсть перебування дитини у закладi.
    Не слiд у перший день залишати дитину до вечора у групi, бо таке тривале перебування в незнайомому оточеннi – велике навантаження для нет. Краще спочатку приводити малюка на прогулянку або ввечерi. коли частина дітей уже пішла додому, i педагог зможе придiлити уваги новому вихованцю. Ніколи не виявляйте у присутности дитини своїх переживань, не шкодуйте з приводу того, що доводиться вiддавати її до садочка.

 

Як треба батькам готувати дитину дошкільного віку до відвідування дитячого садка

1.Не обговорювати при маляті хвилюючі Вас проблеми, пов’язані з дитячим садком.

  1. Заздалегідь довідатися в дільничного лікаря, який тип адаптації можливий у дитини, вчасно прийняти всі міри при незадовільному прогнозі.
  2. Якомога раніше  провести оздоровчі заходи, які призначив лікар.
  3. Відправити дитину в дитячий садок лише за умови, що вона здорова.
  4. Не віддавати дитини в дитячий сад у розпалі кризи трьох років.

6.3аздалегідь довідатися всі нові моменти в режимі дня в дитячому садку й ввести їх у режим дня дитини вдома.

  1. Підвищити роль  заходів, що загартовують.
  2. Оформити в дитячий сад за місцем проживання.
  3. Якомога раніше  познайомити малюка з дітьми в дитячому саду та з вихователями групи, куди він незабаром   прийде.
  4. Намагатися віддати його в групу дитячого саду, де в дитини є знайомі ровесники, з якими він раніше грав удома або у дворі.
  5. Настроїти малюка як можна позитивніше до його надходження в дитячий сад.
  6. Учити дитини будинку всім необхідним навичкам самообслуговування.
  7. Не загрожувати дитині дитячим садом як можливим покаранням.

14.Готовити дитину до тимчасової розлуки з Вами, дати зрозуміти малюку, що це неминуче тільки тому, що він уже великий.

  1. Не нервувати й не показувати свою тривогу напередодні надходження дитини в дитячий сад.
  2. Планувати свою відпустка так, щоб Ви могли перший час не залишати дитину на цілий день у дитячому садку.
  3. Увесь час пояснювати малюку, що він для Вас, як і колись є любимим.
  4. Налаштовувати дитину на позитивне відношення до дитячого саду, що це дуже здорово, що вона доросла до саду й стала такою дорослою.